بلایی که هم سر رونالدو آمد، هم سر رئال مادرید
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

از ابتدای فصل 14-2013 تا پایان فصل قبل، رئال مادرید 784 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود که 249 گل و تقریبا 32 درصد گل ها به ستاره پرتغالی اختصاص داشت و کهکشانی ها به طور میانگین در هر فصل حدود 156 گل به ثمر می رساندند.

 

اما این رقم و در فاصله 5 بازی مانده به پایان فصل، به 104 گل در همه رقابت ها تقلیل پیدا کرده که این کمترین رقم از فصل 15-2014 و آخرین سالیست که رئال مادرید موفق به فتح جام معتبری نشده بود، می باشد و این آمار موید آن است که درخشش رونالدو چه تاثیر شگرفی در موفقیت این تیم داشت.

 

 

از مجموع 137 شانس  مسلم گلزنی ایجاد شده، رئال مادرید آمار قابل توجه 83 موقعیت از دست رفته را در فصل جاری به ثبت رسانده که در این میان گرت بیل به تنهایی 28.5 درصد و 6 موقعیت از 15 فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داده است.

 

رونالدو متخصص درخشش در لیگ قهرمانان است و در این تورنمنت نبود او در ترکیب رئال مادرید نمود بیشتری داشته است. در 8 بازی اروپایی این فصل، قوهای سپید تنها موفق به زدن 14 گل شده و تنها 28 درصد موقعیت های مسلم این تیم تبدیل به گل گشت که اینجا نیز گرت بیل با از دست دادن 6 موقعیت بدون زدن حتی یک گل، رکورددار ناکامی بوده است.

 

سهم درخشش کریستیانو رونالدو در قهرمانی های متوالی کهکشانی ها در لیگ قهرمانان مادرید بزرگ بود و شاید اگر او نبود، جام های رئال مادرید از 9 به 13 افزایش پیدا نمی کرد. ستاره پرتغالی در 70 بازی آخر خود در اروپا با لباس سفید رئال مادرید، 70 بار گلزنی کرد و میانگین فوق العاده 55.7 درصد تبدیل شانس به گل را به ثبت رساند که البته در فصل 14-2013، این رقم تا 66.7 درصد نیز افزایش یافت.

 

 

اما جدایی از رئال مادرید برای رونالدو نیز زیان بار بود. وی در 39 بازی فصل جاری موفق به زدن 26 گل برای یوونتوس شده و این در حالیست که ستاره پرتغالی در بدترین فصل خود در مادرید حداقل 42 گل زده بود و در فصل 13-2014 این تعداد تا 61 گل نیز افزایش یافته بود.

 

البته این افت آمار گلزنی تنها تقصیر رونالدو نبوده زیرا موقعیت های گلزنی او از 1.2 موقعیت در هر بازی در مادرید به 0.6 در تورین کاهش یافته و این نشان می دهد جدایی ستاره پرتغالی به ضرر هر دو طرف بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان